Sunday, October 14, 2012

Alpha Lipid SD 2 atau SD2 sahaja

SD2 adalah tepung protein yang telah dikisar dan dibuang karbohidrat, yang tinggal hanyalah protein.
Manakala Alpha Lipid SD2 adalah tepung SD2 dan dicampur dengan susu awal lembu(Alpha Lipid) dari New Zealand yang telah sah diuji dan mendapat pengiktirafan kerajaan New Zealand. Product yang memang terkenal di New Zealand.

Kepada yang takder duit dan nak diet... bleh beli SD2 sahaja... RM144 satu tin.
Kalau mereka yang berduit boleh beli alpha lipid SD2.. Harga RM180 satu tin.
Harga ini termasuk harga pos. Saya pos kemana sahaja untuk kawasan dalam Malaysia.

Saya dulu .. bulan 10 tahun 2010 mula minum SD2. Saya minum sebanyak 5 tin, turun 8 KG.
Dari 98kg ke 90Kg .. lepas habis 5 tin tu saya stop minum SD2 ..tapi masih amalkan diet, pada bulan 5 tahun 2011, Berat badan saya 84Kg.... memang ketara sangat turun berat badan. Semua kawan-kawan tahu tentang perkara ini. Tapi masa tu SD2 tak meletup jadi ramai yang takut nak cuba. Sekarang bila dah ramai duk heboh, tiap-tiap hari ada order. Alhamdullilah.

Jika anda betul-betul ingin turunkan berat badan, inilah produk terbaik. Minum sebanyak 4 tin dalam masa sebulan. InsyaAllah berat badan anda turun 2Kg seminggu.

Hubungi saya Hafizi 012-9222534

No comments:

Post a Comment